2010-12-28

Julpyssel sista delen för år 2010

Jag inser att jag har en hel del ej uppvisat pyssel att dela
med mig av. tyvärr hann jag inte med att fota alla julens
kort och paket men några hann jag med.

Pynt till julklapparna:
Solfjädersblomman är skapad av sidorna från en telefonkatalog.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Ett julkort med matchande klädnypa för dem som tycker om
att hänga upp sina julkort på lina.

Antik spets och knapp som jag fått av min faster,
samt mina egna biljetter.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

En altrad hjärformad ask för chokladpraliner.
Istället för en vanlig chokladask.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Jättefina saker du har gjort, jag har använt dina biljetter en hel till årets julkort!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket fint du gjort! Ser att vi har samma silvriga ljusstakar också, bra smak ;)
    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig lycklig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...